Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Ένα Δεκαπενταυγουστιάτικο Μετάλλιο για την Ελλάδα: Στους Κρίκους Χρυσό μετάλλιο από τον Λευτέρη Πετρούνια! Olimpiadi Rio 2016; Una medaglia d’ oro per la Ginnastica greca: con Lefteris Petrunias agli anelli!

"Όλοι το σκεφτόμασταν, η Παναγιά είναι μαζί μας…"
(Ο προπονητής του)

Το 2ο χρυσό μετάλλιο για την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς του Ρίο ντε Τζανέιρο (μετά το 1ο, της Άννας Κορακάκη στην Σκοποβολή)
Ο Λευτέρης Πετρούνιας (30 Νοεμβρίου 1990) είναι ο Έλληνας γυμναστής που στέφτηκε χρυσός ολυμπιονίκης πριν από λίγο, σήμερα 15 Αυγούστου 2016, στην Ενόργανη Γυμναστική, στο αγαπημένο του αγώνισμα των κρίκων. Ο Έλληνας πρωταθλητής πρώτευσε εκτελώντας άσκησι που είχε συντελεστή δυσκολίας 6,80 και βαθμολογήθηκε με 9,200 στην εκτέλεσι (σύνολο 16.000 βαθμοί). 

Πρόσφατες δηλώσεις του Πρωταθλητή και Ολυμπιονίκη μας:
Για την προετοιμασία του εν όψει του Ρίο:
«Αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στην καλύτερη φόρμα της ζωής μου. Πιστεύω ότι είμαι ένα επίπεδο πιο πάνω, συγκριτικά με το περσινό παγκόσμιο και το φετινό ευρωπαϊκό πρωτάθλημα».
Για το άγχος να φέρει το χρυσό, από το ότι «11 εκατομμύρια Έλληνες έχουν προσδοκίες και απαιτήσεις»:
«Φυσικά υπάρχει πίεση και άγχος, λόγω του τίτλου του φαβορί και λόγω των προσδοκιών που έχουν πάρα πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι περιμένουν από εμένα το καλύτερο. Είναι όμως ένα άγχος διαχειρίσιμο, με τέτοιο τρόπο που πιστεύω ότι θα με κάνει έντεκα εκατομμύρια φορές πιο δυνατό μέσα στον αγώνα!»

Αποψινές δηλώσεις του (στην ΕΡΤ):
«Έχουμε την ψυχή» (ΣΣ του πρωταθλητή)
«Είναι το σημαντικότερο για μένα» (ΣΣ: Ν ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος)
«Το αφιερώνω (=το χρυσό μετάλλιο) στον πατέρα μου (ΣΣ τον έχασε πέρυσι), στον προπονητή μου, στην Ελλάδα και στην μάνα μου που είναι εδώ».
«Ναι, (πριν τον αγώνα) ζήτησα την ευλογία της Παναγίας και απ’ό,τι φαίνεται μου την έδωσε»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: